poniedziałek, 2 marca 2015

Romantic bride make up/ Romantyczny makijaż ślubny

Hejka!

Sezon ślubny zbliża się dużymi krokami, więc pomyślałam, że przedstawię przyszłym "pannom młodym" (i nie tylko) kilka propozycji makijaży ślubnych.Jako pierwszy wykonałam makijaż w odcieniach fioletu. Mój makijaż ślubny był właśnie w tym kolorze, mam do niego sentyment ;-) Oczywiste dla mnie było, że pierwszym ślubnym makijażem na moim blogu będzie właśnie odtworzony makijaż jaki miałam na sobie w dniu własnego ślubu :-)
Ślub to wielkie wydarzenie i każda panna młoda chce wyglądać w tym dniu zjawiskowo. Wiem z własnego doświadczenia jak to jest. Ja szukałam w sieci propozycji na własny make up i dlatego też chcę pomóc Wam w tej kwestii przedstawiając swoje propozycje w kilku kolejnych postach.









Moim zdaniem warto jest się spotkać z makijażystką przed ślubem i omówić kwestię makeup'u. Dobrze jest przedstawić nasze oczekiwania i dogadać szczegóły, bo w dniu ślubu po prostu nie będzie do tego głowy. Po próbnym makijażu będziemy mieć pewność, że będziemy wyglądać tak jak chcemy :-)





Kosmetyki użyte do wykonania makijażu:
  • Podkład Perfect Stay Oxygen Fresh 24h  Astor w odcieniu 100
  • Puder ryżowy Paese
  • bronzer NYX - Powder blush Taupe
  • Róż i rozświetlacz do policzków Ultra Blush Palette Makeup Revolution "Sugar and Spice"
  • Korektor pod oczy HD Concealer NYX, korektor pod oczy Inglot 95
  • Baza pod cienie Avon "light beige"
  • Brwi: farbka do brwi Makeup Revolution "fair" + pigment
  • Cienie do powiek Inglot 494, 493, 109
  • Złoty pigment Bourjois
  • Paletka cieni Avon "Purple haze"
  • Waterproof Eye Definer "In The Nude" Rimmel London
  • Tusz do rzęs Glam'eyes Day 2 Night 003 Extreme black
  • Żelowy eyeliner Maybelline -czarny
  • Sztuczne rzęsy Eyelure Girls Aloud Kimberley
  • Usta: Pomadka Rimmel London 006 Pink Blush, 077 Asia


Tak prezentuje się romantyczny warkocz z boku. Welon zamieniłam na kwiat, który wpięłam za warkoczem. Którą wersję wolicie bardziej?




Poniżej zestawiłam zdjęcie "przed i po" wykonaniu makijażu :-) Power of make up is big!  


Co powiecie na taki makijaż? Podoba Wam się? Jaki był Wasz makijaż ślubny? Piszcie, komentujcie chętnie poznam moich czytelników.

Buziaki :-*

1 komentarz:

  1. Zachęcam do komentowania :-)
    Zostaw po sobie ślad w postaci komentarza,chętnie Cię poznam!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...