niedziela, 8 marca 2015

Delikatny makijaż ślubny Ani / Soft bridal make up

Hejka!

Dziś kolejny makijaż z serii ślubnej. Tym razem jest to make up w kolorze pudrowego różu. Moją modelką została piękna Ania ;-) za co bardzo Ci dziękuję Kochana. W tym makijażu postawiłam na delikatność i subtelność. Pudrowy róż znakomicie podkreślił brązową tęczówkę oka Ani. Delikatny makijaż pasuje praktycznie wszystkim typom urody, co jest jego wielką zaletą. Zadaniem takiego makijażu jest przede wszystkim podkreślenie naturalnego piękna kobiety. 






Kosmetyki użyte do wykonania makijażu:

  • Baza pod makijaż NYX Primer Base
  • Podkład Revlon Colorstay 150 Buff
  • Puder ryżowy Paese
  • Korektor pod oczy HD Concealer NYX
  • brwi - brązowy cień Avon
  • Palety cieni "Naked Chocolate" "Essential Mattes 2" Makeup Revolution
  • Czarny eyeliner Makeup Revolution
  • Kępki rzęs Ardell
  • Tusz do rzęs Glam'eyes Day 2 Night 003 Extreme black
  • Baza pod cienie Avon "light beige"
  • Róż do policzków Ultra Blush Palette Makeup Revolution "Sugar and Spice"
  • Bronzer  NYX - Powder blush Taupe
  • Konturówka do ust "Classics" 322 Golden Rose
  • Pomadka "Twinkle Pink" Avon



Zapraszam Was również na moją krótką produkcję filmową ;-)



Ania w dniu swojego ślubu to właśnie mi zaufała w kwestii makijażu. Nie ukrywam, że to dla mnie zaszczyt towarzyszyć "pannom młodym" w najważniejszym dniu ich życia. Pamiętajcie, że zdjęcia z tej uroczystości zostaną z Wami na zawsze, a profesjonalnie wykonany makijaż utrzyma się całe wesele.
Zdjęcie ze ślubu Ani  KLIK

Pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...