piątek, 20 marca 2015

Bronze Goddess makeup - makijaż w odcieniach brązu

Witajcie Kochani!

Natchnęła mnie dziś wena twórcza a jej efektem jest ten oto makijaż. Siedząc przy mojej toaletce zastanawiałam się trochę nad tym, co by tu zmalować. Jako, że na blogu trwa seria ślubna (makijaże upiększające) chciałam zrobić coś mocniejszego, intensywnego. Nastąpił "mały skan cieni" ;-) i wybór padł na Naked Chocolate od Makeup Revolution i makijaż w kolorze brązu. Zdradzę Wam mały sekrecik- to zapach tej palety mnie przekonał-cudowny!)  Makijażu w takich kolorach jeszcze u mnie na blogu nie było więc czas to zmienić ;-) 







Kosmetyki użyte do wykonania tego makijażu:

  • Podkład  Perfect Stay Oxygen Fresh 24h  Astor w odcieniu 100 i AA Makeup Podkład satynowy 103 Light beige
  • Puder ryżowy Paese
  • Korektor  pod oczy HD Concealer NYX,
  • Bronzer NYX - Powder blush Taupe i Ultra Bronze Makeup Revolution
  • Paleta bronzerów i rozświetlaczy "All About Bronze" Makeup Revolution
  • Brwi farbka Makeup Revolution "Fair" + pigment
  • Baza pod cienie UD Eyeshadow Primer Potion
  • Palety cieni "Naked Chocolate" I Heart Makeup i  "Essential Mattes 2" Makeup Revolution
  • Eye liner Makeup Revolution
  • Tusz do rzęs Glam'eyes Day 2 Night  003 Extreme black
  • Rzęsy Eylure 107
  • Usta: Pomadka Avon "Gold"+ Błyszczyk, Konturówka Golden Rose 209, Pomadka Avon "Smooth Mocha"






Jest i rozświetlenie ;-)))

A co powiecie na wersję z mocnymi, czekoladowymi ustami? Ja nie mogę się zdecydować, obie wersje mi się bardzo podobają. 





Dajcie znać, który make up Wam się bardziej podoba: delikatne usta czy mocne usta?


Buziaki



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...