sobota, 28 lutego 2015

Recenzja palety róży "Hot Spice" i palety bronzerów "All About Bronze" od Makeup Revolution

Hejka!

Dzisiejszy post będzie tak jakby uzupełnieniem do wcześniejszej recenzji palety róży "Sugar and Spice". Tutaj macie link  KLIK . Ta pierwsza paleta róży, którą kupiłam tak mi się spodobała, że postanowiłam nabyć jeszcze te dwie,"Hot Spice" i "All About Bronze". Nie zawiodłam się! Jakość tych produktów jest świetna. 


Jako pierwsze pod lupę idą bronzery. Paletka jest z czarnego plastiku dość dobrej jakości + duże lusterko (co jest bardzo przydatne). Kolory są utrzymane w ciepłej tonacji. Mamy tu 2 marmurkowe rozświetlacze, 3 matowe bronzery, 2 delikatnie błyszczące bronzery z subtelnymi drobinkami, i 1 rozświetlacz w kolorze starego złota. Moim zdaniem MUR fajnie zestawili kolory, już wyjaśniam dlaczego: Zima przeważnie jesteśmy bledsze niż latem i potrzebujemy jaśniejszych bronzerów, a latem ciemniejszych żeby podkreślić pięknie opaleniznę. Ta paleta daje nam wiele możliwości kolorystycznych.








Paleta róży "Hot Spice" to brzoskwiniowe róże,  3 maty, 3 satynowe z drobinkami + 2 marmurkowe rozświetlacze. Opakowanie takie samo jak bronzery powyżej. Nie będę się powtarzać :-) Róże są dobrze na pigmentowane i łatwo się je nakłada na buzię. Pięknie się prezentują na twarzy i nie ścierają w ciągu dnia.






Bardzo lubię te palety i nie rozstaję się z nimi na krok! Jestem nimi oczarowana :-)

Buziaki



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...