środa, 8 stycznia 2014

Blink Blink!


Witajcie Kochani!




Karnawał trwa więc to najlepsza pora na trochę błyskotek na paznokciach.
Na każdym rogu możemy zobaczyć lakiery z różnymi drobinkami w środku. Paleta kolorów jest duża więc jest w czym wybierać.




 Powiem szczerze, że ten zakup to był absolutny spontan. Będąc w drogerii nie mogłam przejść obojętnie obok półki z kolorówką i tak oto to cudo (i jego niebieski brat) znalazło się u mnie :-) Jest to Lovely Blink Blink nr 1. Lakier kosztował mnie 5,99zł za 8ml buteleczkę. Jest dość gęsty a pędzelkiem dobrze się go nakłada na paznokieć. Czas wysychania jak przeciętny lakier. 

Do wykonania tego mani użyłam:

  • Golden Rose Paris nr 216 (piękny fioletowy kolorek)
  • Lovely Blink Blink nr 1
  • Eveline Cosmetics 3w1  60-sekundowy wysuszacz,utwardzacz, nabłyszczacz




Szczerze powiem , że kupując ten lakier nie znałam żadnej opinii na jego temat. W sumie nie przyszło mi do głowy, że lakier nie jest przeźroczysty!Tak! Ma kolor bliżej nie określony. Nie wiem czy to szary czy to brudny fiolet jednak jedno jest pewne-najlepiej będzie wyglądał sam lub na lakierach w odcieniach fioletu czy szarości. Pomimo tego jest to fajny lakier za niską cenę.




Pozdrawiam!

Milena

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...