sobota, 11 stycznia 2014

DIY brush holder czyli "zrób to sam" pojemnik na pędzle

Witajcie Kochani!

W dzisiejszym poście będzie jak krok po kroku zrobić pojemnik na pędzle. Szukając w internecie ładnego pojemnika na moje pędzelki nie mogłam znaleźć nic co by spełniło moje oczekiwania (mam tu na myśli aspekt wizualny :-) W związku z tym postanowiłam wykombinować coś sama, a że zawsze lubiłam magazynować wszelkiego rodzaju koraliki, wstążeczki, itp. to materiały były pod ręką. 
Tak oto powstał ten pojemnik.




Materiały potrzebne do wykonania takiego pojemnika:


  • słoik
  • koronka
  • wstążeczka
  • klej, nożyczki, igła z nitka
  • koralik - mój koralik schował się na koronce :-D
Na początek owinęłam słoik koronka i skleiłam łączenie klejem.


Następnie owinęłam go wstążeczką aby przymocować koronkę jeszcze bardziej do słoika, no i żeby ładniej wyglądało.


Kolejnym krokiem jest zrobienie kokardki i przymocowanie koralika (można tez użyć ładnego guziczka).
Ja do tego celu użyłam igły i nitki.




Ostatnim krokiem jest przyklejenie kokardki ze wstążeczką do naszego słoiczka.


Gotowe!


Tak prezentuje się gotowy pojemnik na pędzle :-)

Czasem wystarczy poświecić trochę wolnego czasu na wykonanie takiego pojemnika a otrzymamy coś wyjątkowego i jedynego w swoim rodzaju.

Lubicie takie projekty DIY?


Pozdrawiam


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...