środa, 18 grudnia 2013

WINTER NAILS

Witajcie Kochani!

Dziś chciałabym przedstawić  Wam propozycję manicure, który moim zdaniem jest idealny w okresie zimowym. Piękny i subtelny.


Winter nails


Wykonanie tego manicure jest bardzo proste, potrzebne będą:

  • Base coat - ja użyłam Golden Rose "all in one"
  • Lakier w wybranym przez Was kolorze - u mnie jest to Miyo mini drops No 63 inkberry, 2 warstwy wystarczą do idealnego krycia.
  • Gwiazdeczki zrobiłam przy pomocy stempelków i lakieru Golden Rose "nail art" No 107
  • Top coat to Eveline Cosmetics 3 w 1
Poniżej zamieszczam jeszcze kilka zdjęć, miedzy innymi użytych produktów.






Mam nadzieję, że podoba Wam się moja propozycja zimowego manicure.

Pozdrawiam

Milena

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...