niedziela, 22 grudnia 2013

CHRISTMAS MAKE UP

Witajcie Kochani!

Dziś chciałabym podzielić się z Wami makijażem jaki wykonałam. Jest to makijaż w kolorach starego złota, który moim zdaniem nadaje się idealnie na Święta Bożego Narodzenia.
Szminka w kolorze wina lub czerwieni idealnie pasuje do złota.





Christmas make up




Zapraszam!



Twarz:
  1. Na całą twarz nakładam podkład Bourjois healthy mix N 52 Vanilla.
  2. Pod oczy korektor Maybelline New York Affinitone 02 natural.
  3. Całą twarz pokrywam pudrem sypkim transparentnym do cery suchej Jadwiga.
  4. Bronzerem Honolulu W7 konturuję twarz.
  5. Kości policzkowe zaznaczyłam różem i rozświetlaczem z palety do makijażu Palette Beauty.
  6. Brwi podkreślam cieniem z paletki cieni Avon true colour mocha latte i przeczesuję odżywką do brwi i rzęs Essence.

    Oczy:

    1. Na całą powiekę górną i dolną nakładam bazę pod cienie Urban Decay Eyeshadow Primer Potion.
    2. Od wewnętrznego kącika oka nakładam złoty cień do 3/4 powieki.
    3. Zewnętrzny kącik pokrywam ciemniejszym cieniem w kolorze brudnego złota/jasnego brązu ze złotymi drobinkami, pędzelkiem rozcieram granice tworząc łagodne przejście kolorów.
    4. Żelowym czarnym eyelinerem Maybelline New York rysuję kreskę wzdłuż linii rzęs, następnie rozcieram ją brązowym cieniem ze złotymi drobinkami aby uzyskać bardziej delikatny, rozmyty efekt.
    5. Podkręcam rzęsy zalotką i tuszuję maskarą Rimmel London Day 2 Night. Linię wodną pokrywam kredką do oczu 19 all I want Essence.Pod łukiem brwiowym rozjaśniłam złotym pigmentem mini Bourjois.
    6. Doklejam sztuczne rzęsy Eylure.
    7. Efekt końcowy.
    8. Efekt końcowy.
    Cienie jakich użyłam są z palet do makijażu Carolyn.K  beauty book five i beauty book three.

    Usta obrysowałam i wypełniłam konturówka do ust Emily 205 Golden Rose i nałożyłam szminkę w odcieniu wina z palety do makijażu Palette Beauty.

    Mam nadzieję, że podoba Wam się mój pierwszy tutorial :-) 







    Pozdrawiam

    Milena

    Brak komentarzy:

    Prześlij komentarz

    Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...