środa, 10 grudnia 2014

Pędzle do makijażu KAVAI


Witajcie Kochani!

Już dawno nosiłam się z zamiarem kupna nowych pędzli. Wiecie jak to jest - pędzli nigdy za dużo ;-) Szukałam, przeglądałam internet wzdłuż i wszerz i natrafiłam na pędzle firmy Kavai. Na stronce wyglądały obiecująco i modele, które mnie interesowały były akurat dostępne więc złożyłam zamówienie. 



Realizacja zamówienia przebiegła bardzo sprawnie i szybko. Pędzelki zamówiłam w piątek wieczorem, w poniedziałek Kavai wysłało paczkę, a w środę rano kurier zapukał do moich drzwi. Paczka była bardzo dobrze zapakowana i nie było mowy o jakichkolwiek uszkodzeniach. Folię  zabezpieczającą nie będę Wam pokazywać, ale kartonik czemu nie(będziecie mieć wyobrażenie jak paczka wyglądała).



Jak widzicie każdy pędzel jest opakowany folią zabezpieczającą, co zapobiega uszkodzeniom.



Wykonanie pędzli jest bardzo solidne i staranne. Trzonki są drewniane, czarne, dobrze przyklejone do aluminiowych skuwek. Całość prezentuje się świetnie. Włosie trzyma się bez zarzutu, tylko z pędzla nr 42 wypadło kilka włosków na początku. Pędzle są wykonane z różnego rodzaju włosia, począwszy od naturalnego włosia kozy po syntetyczne włosie wegańskie lub mieszane w zależności od rodzaju pędzla.

Kavai 89 
 Kavai 94
 Kavai 87
 Kavai 88
 Kavai 87V
 Kavai 42
Kavai 48


Kavai 88 jest niemalże identyczne jak pędzl Hakuro H77 ,ale Kavai 88 ma bardziej miękkie włosie przez co jest delikatniejszy dla skóry oczu.

Przyznam Wam się szczerze, że te pędzle skradły me serce. Włosie jest mięciutkie(mizianiom po buzi nie ma końca), po praniu też się z nimi zupełnie nic nie dzieje i wracają do swoich kształtów. 
Praca z tymi pędzlami przebiega szybko i sprawnie. Dodam jeszcze, że są w świetnych cenach. Szczerze polecam! 

Jeśli macie ochotę zapoznać się z ich ofertą to podaję link http://kavai.pl/  




 Mam nadzieję, że firma Kavai wprowadzi nowe modele do swojej oferty, ja będę czekać na to z niecierpliwością.


Pozdrawiam



















2 komentarze:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...