czwartek, 18 grudnia 2014

Kobaltowe smoky eye

Witajcie Kochani!

Dzisiejszy makeup jest moją propozycją makijażu na Sylwestra lub karnawał. Tym razem postawiłam podkreślić oczy. Makijaż typu smoky eye jest bardzo często wybierany, ponieważ każda kobieta bez wyjątku świetnie w nim wygląda! Możemy wybierać z pełnej gamy kolorów w zależności od koloru tęczówki i typu urody. Ja postawiłam dziś na kobalt. Ten kolor bardzo kojarzy mi się z zimą i śniegiem, a co za tym idzie Sylwestrem. Zapraszam :-)









Kosmetyki użyte do makijażu:


  • Podkład Perfect Stay Oxygen Fresh 24h  Astor w odcieniu 100
  • Jadwiga Naturalny Puder Sypki, cera sucha i normalna
  • Bronzer Makeup Revolution "Ultra Bronze"
  • Róż do policzków Ultra Blush Palette Makeup Revolution "Sugar and Spice"
  • Rozświetlacz Makeup Revolution Vivid Baked Highlighter "Peach Lights"
  • Korektor Affinitone Maybelline  02 Natural
  • Baza pod cienie Avon "light beige"
  • Cienie do powiek Inglot 501, 483, 151, 65,
  • Pigment Essence "17 Dory in Love"
  • Paleta cieni Sleek Makeup "Ultra Matts V2"
  • Czarna kredka do oczu
  • Tusz do rzęs Glam'eyes Day 2 Night  003 Extreme black
  • Sztuczne rzęsy Eyelure Girls Aloud Kimberley
  • Kredka do brwi "Brow Definer" Avon
  • Paletka do brwi Focus & Fix Makeup Revolution "Light medium"
  • Usta: Pomadka Rimmel London 006 "Pink Blush"
  • Konturowka do ust Golden Rose Emily 211





Buziaki




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...