piątek, 19 czerwca 2015

Summer party make up

Witajcie Kochani!

Zapraszam Was na tutorial makijażowy. Wykonałam makijaż, który świetnie się będzie prezentował np. na letnią imprezkę na plaży. Jeśli lubicie intensywne makijaże a macie opadającą powiekę tak jak ja, to taki makeup jest wprost idealny dla Was. Żeby  było trochę bardziej zadziornie wyciągnęłam kreske w wewnętrznym kąciku oka.




Kosmetyki użyte do wykonania makijażu:
  • baza pod podkład Kobo Professional Smooth Make-up Base
  • podkład Bourjois Healthy mix 52 i 55
  • korektor Kobo Professional Modeling Illuminator 101
  • puder ryżowy Pease
  • bronzer Makeup Revolution Ultra Bronze
  • paleta róży Makeup Revolution "Sugar and Spice"
  • rozświetlacz Wibo Diamond Illuminator
  • baza pod cienie UD Eyeshadow Primer Potion
  • palety cieni Makeup Revolution: Essential Mattes 2, Matte Brights, Flawless
  • tusz do rzęs: Rimmel London Sexy Curves, Maybelline NY The Colossal Go Extreme Volum
  • eyeliner Rimmel London Glam'eyes Professional liquid liner, Maybelline NY gel eyeliner
  • Rimmel London soft kohl 021 denim blue
  • brwi - farbka Makeup Revolution Fair + pogment
  • Inglot Duraline
  • konturówka do ust Golden Rose Emily 211 i 214
  • pomadka Rimmel London Kate 101
  • sztuczne rzęsy
  • klej do rzęs Duo eyelash adhestive



Jest i tutorial "krok po kroku" do tego makijażu :-)  Moja pierwsza taka produkcja  :-)))  Wyszła z tego taka trochę telenowela, ale chciałam pokazać Wam cały proces twórczy. Oglądajcie i piszcie co myślicie o tym tutorialu.





Co mylicie o tym makijażu? Umalowałybyście się tak na imprezę? Ja z pewnością!


Buziaki ;-*


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...