wtorek, 19 maja 2015

Makijaż wieczorowy na imprezę / Party make up


Witajcie Kochani!

W zeszłym tygodniu odwiedziła mnie kolejna piękna kobietka Asia i jak to ja nie mogłam przepuścić takiej okazji, żeby nie zmalować jakiegoś makijażu ;-)
Razem zadecydowałyśmy się na mocny makijaż wieczorowy, żeby Asia mogła zobaczyć siebie w wersji wieczorowej, imprezowej. Asia jest posiadaczką brązowych oczu i żeby podkreślić głębię jej spojrzenia wybrałam piękny turkusowy cień z palety MUR, który mieni się na złoto. Także zapraszam Was na makijażową metamorfozę ślicznej i przebojowej Asi. 







Kosmetyki użyte do wykonania makijażu:

  • AA Makeup Satynowy podkład 103 light beige i Astor Perfect Stay 100
  • korektor  Kobo Professional Modeling Illuminator 101 i NYX HD Concealer CW03
  • Kobo Professional Magic corrector mix
  • puder ryżowy do twarzy Paese
  • bronzer NYX - Powder blush taupe i Makeup Revolution Ultra Bronze
  • paleta róży Makeup Revolution "Sugar and Spice"
  • rozświetlacz Wibo Diamond Illuminator
  • baza pod cienie Avon
  • palety cieni: Makeup Revolution Ultra Professional Eyeshadow "Eyes Like Angel" (cień: Green Envy), Sleek Makeup Ultra MattsV2 (cienie: thunder i noir), Beauty UK palety 2 i 5,
  • tusz do rzęs Maybelline New York "The Colossal Go Extreme Volum"
  • Eyeliner Rimmel London Glam'eyes 001 black Glamour
  • eyeliner Maybelline New York 01 Black
  • kępki sztucznych rzęs
  • czarna kredka do oczu
  • brwi - brązowy cień 
  • konturówka do ust Golden Rose 503
  • pomadka do ust Avon "Iced coffee" 







Jak Wam się podoba metamorfoza Asi? Ja jestem bardzo zadowolona z efektu :-)




Zrobiłam też filmik jak wykonuję ten makijaż, ale mój aparat zastrajkował i nie nagrał wszystkich etapów :-( Szkoda mi było tego materiału i zmontowałam jak umiałam najlepiej ( ciągle się uczę sztuki video-kamerowania ) 
Poniżej wklejam Wam linka do tego filmiku :-) Miłego oglądania :-)



Buziaki

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...