sobota, 18 października 2014

Pierre Rene - lakiery do paznokci


Witajcie Kochani!


Dzisiejszy post będzie o lakierach do paznokci Pierre Rene  nr 264, 240, 210.




Zupełnie nie wiem jak to się dzieję, że wybieram się do drogerii po peeling do twarzy a wychodzę z lakierami do paznokci?! Też tak macie, czy to tylko moja przypadłość?

W taki oto sposób zostałam posiadaczką lakierów Pierre Rene. Nigdy wcześniej nie miałam styczności z tymi lakierami. Nie znam też opinii innych dziewczyn, ale to nawet dobrze,bo dzięki temu ten post jest całkowicie oparty na moich testach.

Kolory, które wybrałam to 264 Delicate Delicate, 240 Tender Rose, 210 Oriental Coral.

 264 Delicate Delicate

 210 Oriental Coral

240 Tender Rose

 W regularnej cenie kosztują ok 10 zł , ja swoje zakupiłam w promocji za 4,99 zł/szt
Pojemność buteleczki to 11 ml. Konsystencja tych lakierów jest w sam raz (nie za gęsta i nie za rzadka),ale mimo to schnie całkiem szybko,( która z nas lubi czekać godzinami aż jej paznokcie wyschną :-D) Pędzelek jest płaski co ułatwia malowanie. Do całkowitego krycia potrzebne są jednak 3 warstwy. Na moich paznokciach te lakiery trzymają się bardzo dobrze, 7 dni z top coat. Co mi się jeszcze podoba to fakt, że buteleczka jest wyposażona w system "click" co zapobiega wysychaniu lakieru.

Na opakowaniu nie ma szczegółowych informacji, więc zajrzałam na stronkę producenta i czytam między innymi, że jest hypoalergiczny i posiada silne właściwości pielęgnujące i wzmacniające.Zawiera wapń, keratynę i witaminy.

Cóż mogę dodać? Nic tylko malować i cieszyć się pięknymi, mocnymi paznokciami.


Buziaki




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...